Skontaktuj się z nami już dziś!

Tel. : 733 167 583 w godz.8.00-16.00 sklep.grawergift@gmail.com

Skontaktuj się!
Płatość i dostawa

Płatność

Towar, który kupujesz jest wyłącznie wykonany tylko dla Ciebie - według Twoich wymagań i wskazówek, dlatego przed tym jak przystąpimy do realizacji zamówienia (po ówczesnym ustaleniu szczegółów) oczekujemy na wpłatę na konto bankowe całej należności za zamówione produkty  powiększoną o koszt wysyłki. Dane, kwotę oraz instrukcję jak należy zatytułować przelew otrzymasz po zakupie. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi w myśl ustawy przepisów prawa handlowego.


Dostawa kurierem

Większość paczek wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt podany w sklepie zawiera również usługę zabezpieczenia oraz pakowania zakupionego produktu przed jego wysyłką. Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Na Twoją prośbę podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, który przekieruje Cię do konkretnego kuriera odpowiedzialnego za dostarczanie przesyłek w twoim rejonie.

W momencie dostarczenia paczki przez kuriera ZAWSZE należy sprawdzić ją pod kątem zniszczenia lub innego uszkodzenia, poprzez obracanie nią dookoła pamiętając, że wygląd paczki nie jest odzwierciedleniem zniszczenia jej zawartości. W przypadku jakikolwiek dźwięk skruszonego szkła, należy ODMÓWIĆ JEJ PRZYJĘCIA, ale dla pewności otworzyć ją przy kurierze, aby upewnić się o stan jej zawartości(o ile kurier zezwoli). Można również zadzwonić do nas pod numer podany na liście przewozowym.

Pamiętajmy, że nie należy ulegać  presji popędzania ze strony kuriera, ich najczęstszym tłumaczeniem bywa brak czasu oraz dużo przesyłek. Ma on bowiem obowiązek zaczekać na Twoją decyzję. To my zajmujemy się całym procesem reklamacji i ewentualnie wysyłamy nowy towar, ale tylko w przypadku całkowitego zniszczenia.

Reklamacja pozostanie nie uznana, jeżeli odbierzesz uszkodzoną paczkę. Nawet w przypadku, jeśli zostanie sporządzony protokół szkodowy z kurierem, gdyż wszystkie informacje spisywane są w pośpiechu i nie rzetelnie. W większości przypadków działają to na Państwa niekorzyść, co przekłada się na negatywne rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską.  Dlatego prosimy o nie przyjmowanie tego typu przesyłek. Koniecznie po fakcie odmówienia przyjęcia paczki prosimy o kontakt z nami.

W dniu wysyłki otrzymasz mail z informacją o wysłaniu paczki firma kurierska DPD (jeżeli taka opcja została przez Ciebie wybrana). Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel 


Dostawa za pomocą Paczkomatu Inpost 

Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24 - 48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny, jeżeli w wybranym przez Ciebie paczkomacie będzie wolna przestrzeń na umieszczenie tam Twojej przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, tam zostaną udzielone Ci wszystkie informacje na temat Twojej przesyłki. W razie uszkodzenia należy udać się do najbliższego oddziału Inpost i spisać protokół szkodowy, a następnie nam go przesłać drogą mailową. W dniu wysyłki otrzymasz mail z numerem paczki z Inpostu. Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl