Skontaktuj się z nami już dziś!

Tel. : 733 167 583 w godz.8.00-16.00 sklep.grawergift@gmail.com

Skontaktuj się!
Koszt wysyłki
Koszt

Jest uzależniony od formy płatności, ilości zamówionych przedmiotów (czyli wagi całego zamówienia). Całe zamówienie jest wysyłane w możliwie w jednej przesyłce, tak aby klient poniósł jak najniższy koszt dostawy.  z (waga zamówienia maksymalnie do 10 kg) wysyłka na terenie Polski  - GRATIS!
Przy zamówieniach hurtowych przekraczających tą wagę, koszt wysyłki wyceniany jest na podstawie wagi zamówienia.

 Rodzaj dostawy Koszt dostawy
(dla paczki do 10kg)
Koszt dostawy
(dla paczki do 20kg)
Koszt dostawy
(dla paczki do 30kg)
 Paczkomat InPost 16,00 zł (paczka mała) 32,00 zł (paczka duża) Brak możliwości wysyłki
 Kurier InPost 18,00 zł 36,00 zł 54,00 zł
 Kurier InPost (płatność u kuriera) 21,00 zł 42,00 zł 63,00 zł
 Wykonanie ekspresowe  69,00 zł (do wartości zamówienia) 105,00 zł (do wartości zamówienia) 123,00 zł (do wartości zamówienia)
 Odbiór osobisty 0 zł 0 zł 0 zł
 

Wysyłka za granicę

Belgia - 135,00 zł
Francja - 150,00 zł
Hiszpania - 190,00 zł
Holandia - 135,00 zł
Niemcy - 130,00 zł
Słowacja - 130,00 zł
Czechy - 125,00 zł
Włochy - 160,00 zł
Belgia - 270,00 zł
Francja - 300,00 zł
Hiszpania - 380,00 zł
Holandia - 270,00 zł
Niemcy - 260,00 zł
Słowacja - 260,00 zł
Czechy - 250,00 zł
Włochy - 320,00 zł
Brak możliwości wysyłki
 
 
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze (nie dotyczy dużych zamówień hurtowych). Czas realizacji zamówienia nie uwzględnia czasu pomiędzy odebraniem przesyłki przez przewoźnika a dostarczeniem jej na wskazany adres.
Jeżeli została wybrana opcja "projekt przed wykonaniem" realizacja przedłuża się o kolejne dwa dni robocze.

 

Płatność

Towar, który kupujesz jest wyłącznie wykonany tylko dla Ciebie - według Twoich wymagań i wskazówek, dlatego przed tym jak przystąpimy do realizacji zamówienia (po ówczesnym ustaleniu szczegółów) oczekujemy na wpłatę na konto bankowe całej należności za zamówione produkty  powiększoną o koszt wysyłki  ING Bank Śląski 59 1050 1461 1000 0090 8020 2717. Dane, kwotę oraz instrukcję jak należy zatytułować przelew otrzymasz po zakupie. Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi w myśl ustawy przepisów prawa handlowego. 

 


Dostawa kurierem InPost

Nasze paczki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Koszt podany w sklepie zawiera również usługę zabezpieczenia oraz pakowania zakupionego produktu przed jego wysyłką. Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Na Twoją prośbę podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, który przekieruje Cię do konkretnego kuriera odpowiedzialnego za dostarczanie przesyłek w twoim rejonie.

W momencie dostarczenia paczki przez kuriera ZAWSZE należy sprawdzić ją pod kątem zniszczenia lub innego uszkodzenia, poprzez obracanie nią dookoła pamiętając, że wygląd paczki nie jest odzwierciedleniem zniszczenia jej zawartości. W przypadku jakikolwiek dźwięk skruszonego szkła, należy ODMÓWIĆ JEJ PRZYJĘCIA, ale dla pewności otworzyć ją przy kurierze, aby upewnić się o stan jej zawartości(o ile kurier zezwoli). Można również zadzwonić do nas pod numer podany na liście przewozowym.

Pamiętajmy, że nie należy ulegać  presji popędzania ze strony kuriera, ich najczęstszym tłumaczeniem bywa brak czasu oraz dużo przesyłek. Ma on bowiem obowiązek zaczekać na Twoją decyzję. To my zajmujemy się całym procesem reklamacji i ewentualnie wysyłamy nowy towar, ale tylko w przypadku całkowitego zniszczenia.

Reklamacja pozostanie nie uznana, jeżeli odbierzesz uszkodzoną paczkę. Nawet w przypadku, jeśli zostanie sporządzony protokół szkodowy z kurierem, gdyż wszystkie informacje spisywane są w pośpiechu i nie rzetelnie. W większości przypadków działają to na Państwa niekorzyść, co przekłada się na negatywne rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską.  Dlatego prosimy o nie przyjmowanie tego typu przesyłek. Koniecznie po fakcie odmówienia przyjęcia paczki prosimy o kontakt z nami.

W dniu wysyłki otrzymasz mail z informacją o wysłaniu paczki firma kurierska InPost (jeżeli taka opcja została przez Ciebie wybrana). Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek


Dostawa za pomocą Paczkomatu Inpost 

Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24 - 48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny, jeżeli w wybranym przez Ciebie paczkomacie będzie wolna przestrzeń na umieszczenie tam Twojej przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, tam zostaną udzielone Ci wszystkie informacje na temat Twojej przesyłki. W razie uszkodzenia należy udać się do najbliższego oddziału Inpost i spisać protokół szkodowy, a następnie nam go przesłać drogą mailową. W dniu wysyłki otrzymasz mail z numerem paczki z Inpostu. Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke 


Dostawa kurierem DPD

Nasze paczki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt podany w sklepie zawiera również usługę zabezpieczenia oraz pakowania zakupionego produktu przed jego wysyłką. Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Na Twoją prośbę podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, który przekieruje Cię do konkretnego kuriera odpowiedzialnego za dostarczanie przesyłek w twoim rejonie.

W momencie dostarczenia paczki przez kuriera ZAWSZE należy sprawdzić ją pod kątem zniszczenia lub innego uszkodzenia, poprzez obracanie nią dookoła pamiętając, że wygląd paczki nie jest odzwierciedleniem zniszczenia jej zawartości. W przypadku jakikolwiek dźwięk skruszonego szkła, należy ODMÓWIĆ JEJ PRZYJĘCIA, ale dla pewności otworzyć ją przy kurierze, aby upewnić się o stan jej zawartości(o ile kurier zezwoli). Można również zadzwonić do nas pod numer podany na liście przewozowym.

Pamiętajmy, że nie należy ulegać  presji popędzania ze strony kuriera, ich najczęstszym tłumaczeniem bywa brak czasu oraz dużo przesyłek. Ma on bowiem obowiązek zaczekać na Twoją decyzję. To my zajmujemy się całym procesem reklamacji i ewentualnie wysyłamy nowy towar, ale tylko w przypadku całkowitego zniszczenia.

Reklamacja pozostanie nie uznana, jeżeli odbierzesz uszkodzoną paczkę. Nawet w przypadku, jeśli zostanie sporządzony protokół szkodowy z kurierem, gdyż wszystkie informacje spisywane są w pośpiechu i nie rzetelnie. W większości przypadków działają to na Państwa niekorzyść, co przekłada się na negatywne rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską.  Dlatego prosimy o nie przyjmowanie tego typu przesyłek. Koniecznie po fakcie odmówienia przyjęcia paczki prosimy o kontakt z nami.

W dniu wysyłki otrzymasz mail z informacją o wysłaniu paczki firma kurierska DPD (jeżeli taka opcja została przez Ciebie wybrana). Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl